جوشکاری، پرداخت و مونتاژ

جوش‌کاری، پرداخت، مونتاژ، یکپارچه‌سازی و آزمایش سیستم‌ها به کمک تیم و تجهیزات تخصصی

با توانایی جوش‌کاری بر روی آهن و استیل، سرویس‌های جوش MIG/MAG، TIG، FCAW و جوش نقطه‌ای ما قادر به تهیه قطعات سبک و مجموعه قطعات و سازه‌ها هستیم.ما طیف گسترده‌ای از فرآیندهای جوش قوسی/ مقاومتی را ارائه می‌دهیم. خدمات جوش‌کاری ما سازگاری بالایی با استانداردهای صنعتی دارد.

مونتاژکاری نیز توسط جوش‌کاری، چسب، پرچ، پیچ و مهره و یا حتی خم‌کاری و درزبندی لبه‌ها انجام می‌شود. جوش‌کاری نقطه تمرکز اصلی در ورق‌کاری است. قطعات خم‌کاری شده و تولید شده می‌شود پس از مونتاژ به وسیله نقطه جوش در محل متصل شده و مجددا دقت مونتاژ بررسی می‌گردد. اگر جوش‌کاری مجموعه قطعات باشد، ممکن است از فیکسچر مناسب نیز استفاده شود.

ورق آهنی، مواد اولیه معمولی برای ورق‌کاری به حساب می‌آیند که البته در ادامه کار قطعات توسط سیم جوش و دیگر اتصالات است به هم متصل می‌شوند. همانند سایر فرایندهای تولید، نیروی کار انسانی و اتوماسیون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مونتاژ و یکپارچه‌سازی

 

ما عملیات مونتاژ و یکپارچه‌سازی محصولات ورق‌کاری فلزی پیچیده را با دقت بالا ارائه می‌دهیم.

ما ساخت، مونتاژ، یکپارچه‌سازی و آزمایش سیستم‌ها را به کمک تیم‌های مهندسی، طراحی و توسعه خود و امکانات تخصصی خود موجود در مجموعه لیزراسپایک را انجام می‌دهیم.

رعایت بالاترین استانداردهای کیفیت در هنگام ادغام و مونتاژ یک سیستم، اطمینان پذیی و تکرارپذیری قابل قبولی را در همه محصولات حفظ می‌کند.

 

سنگ‌زنی، پرداخت و عملیات تکمیلی

برای افزایش کیفیت تولید قطعات ورق‌کاری، ما انواع مختلفی از سرویس‌های تمیزکاری و پرداخت را بر روی قطعات و مجموعه‌های مونتاژی ارائه می‌دهیم. این خدمات می‌تواند شامل پلیسه گیری، قلاویز، پرداخت از صیقلی کردن تا آینه ای.

خدمات سنگ‌زنی، پرداخت و عملیات پایانی ما، محصول با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای صنعتی بهینه را قابل ارائه نموده است.

ورق‌کاری دقیق علاوه بر صرفه جویی در وقت، موجب ارائه یک محصول پایانی زیبا با انجام خدمات پرداخت، سنگ‌زنی، و پلیسه گیری خواهد شد. سنگ‌زنی یکی از دقیق‌ترین فرآیندهای ماشین‌کاری موجود محسوب می‌شود. در ورق‌کاری دقیق، سنگ‌زنی انجام می‌شود به منظور ایجاد ابعاد دقیق نهایی انجام می‌گیرد. در اصل، سنگ‌زنی یک فرایند برش با استفاده از ساینده هاست.

برای دست یابی به بهترین نتیجه، استفاده دقیق از دستگاه‌های پایان کاری بر روی فلز در هر قسمتی از فرآیند که امکان پذیر باشد، و همچنین ترکیب آن با سایر تجهیزات موجود می‌تواند به یک پلیسه گیری دقیق، حرفه‌ای و مقرون به صرفه کمک کند. پس از سنگ‌زنی، سنباده زنی و احتمالا فرآیند پلیسه گیری، ما می‌توانیم قطعات فلزی را با انواع روش‌های پایانی، از جمله صاف کاری و براق کاری صیقل دهیم.

 

تمیز کاری قطعه ورق‌کاری پس از جوش

هنگامی که تمام عملیات جوش‌کاری بر روی قسمتی از قطعه یا مجموعه قطعات مونتاژشده انجام شد، هرگونه تمیز کاری و صاف کردن جوش‌ها می‌تواند انجام شود. برای این کار ما از طیف وسیعی از سنگ‌های دستی، سنباده‌های دوار برقی و بادی استفاده می‌کنیم. با استفاده از طیف وسیعی از نمرات دیسک‌ها و ابزار مختلف می‌توانیم اتصالات را تاحد ممکن در حد سطح فلز اصلی صیقلی کنیم. مثال نشان داده شده در تصویر یک محفظه استیل است که پس از خم‌کاری و جوش، توسط سنباده‌های دوار تمیز شده است.

علاوه بر تمیز کاری جوش‌ها، ما دارای طیف وسیعی از دستگاه‌های پلیسه گیری هستیم است که برای حذف لبه‌های ناخواسته که ممکن است در هنگام برش لیزری بر روی قطعات ایجاد شده باشد، استفاده شود.

ابزارهای معمولی سنگ‌زنی شامل ابزار دستی، مانند سنگ دستی دیسکی، سنگ انگشتی، و همچنین فرز نواری ثابت و رومیزی است. روش نزدیک‌تر به سنگ‌زنی، همان سنباده زنی است، که یک فرآیند برای صاف و صیقلی نمودن سطح محصول یا آماده‌سازی سطح آن برای مراحل بعدی پایان کاری بر بروی فلز است. هر دو روش سنگ‌زنی و سنباده زنی نیاز به سطح بالایی از مهارت برای ایجاد ابعاد دقیق و به پایان رساندن درست محصول دارد؛ و مانند پلیسه گیری، نیازمند نظارت دقیقی برای کسب بهترین نتیجه و تحمیل کمترین هزینه به مشتریان است. پلیسه معمولا مواد ناخواسته‌ای است که پس از یک عملیات ماشین‌کاری مانند پانچ، سوراخ کاری، تراشکاری یا برش‌کاری، بر روی لبه‌های قطعه باقی می‌مانند و معمولا به شکل برآمدگی‌هایی بر روی سطح قطعه هستند. کندن و رفع این پلیسه‌ها به نام پلیسه گیری شناخته می‌شود. ایجاد پلیسه در فرآیند ماشین‌کاری می‌تواند بخش قابل توجهی از هزینه‌ها را بسته به طراحی و نیاز به حذف پلیسه‌ها برای رسیدن به لبه‌های تیز قطعه شامل شود. قاعدتا اگر طرحی از ابتدا و به صورت مبنایی نیازمند این موضوع بوده باشد، اثر هزینه‌های پلیسه گیری را نباید در نظر گرفت. امکان ایجاد پلیسه‌ها و نیاز به پلیسه گیری را می‌توان از همان ابتدا با انتخاب لقی‌های مناسب در فرآیند سوراخ کاری یا برش به حداقل ممکن رساند.

+98 905 752 0383 (ثبت سفارش) +98 905 752 0383 (تلگرام / ایتا) +98 912 671 6499 +98 913 796 2046 +98 913 323 9059

Submitting Form...

The server encountered an error.

Form received.

+98 905 752 0383 (ثبت سفارش) +98 905 752 0383 (تلگرام / ایتا) +98 912 671 6499 +98 913 796 2046 +98 913 323 9059